Çarşamba, Mayıs 16, 2007

detay

***ne demiş Orhan Veli, "beni" demiş, "bu güzel havalar mahvetti" sonra da devam etmiş , " böyle havada istifa ettim evkaftaki memuriyetimden, tütüne böyle havada başladım, böyle hava da aşık oldum..."...kendi adıma şunu diyebilirim ki, efet doorudur bu güzel havalar mahvettmiştir beni de..ancak evkafta olmasada memuriyetimden henüz istifa niyetim yoktur ki olsada hangi insan evladı bana 60-70 gün arası bir çalışmama, avarelik zamanı bahşeder?..şükür...tütüne de başlamadım, aksine tütünden ve içilen ortamdan son zamanlarda hiç olmadığı kadar tiksinmekteyim...tiksinme sözcüğünü çok az ve hatta neredeyse kullanmayı hiç sevmem ve tinimde hasıl olan bir hal değildir ancak tütün için geçerlidir...bir de aşk mevzuu var kiisığdıramamkelimeye cümleye şimdi, anlatamam, gerekte duymam kelamına...
***bu arada juliette lewis ablamızdan bahsetmiştim...şu altta kiyazımda bilmem kaç zaman önce yazdığım...efet kendisi türkiye ye daha dorusu istanbul a gelecekmiş...30 Haziran da...kimin umrundaysa haberi olsun...milliyetcomtr de okuduğuma göre bu abla bi de scientology tarikatının müridi imiş...tom cruise falan mürit ya hani...ne olduunu ayrıntılı bilmiorum...uzaylı dini...
***babazula yı biliosunuzdur...abiler geçenlerde zaga ya çıktılar...uzundur dinlemeyi ihmal ediodum...hatırladım..tekrar dinlemeye başladım şu aralar...tavsiye...farklı ve olması gerektiği gibi aslında...çevremiz ruhumuz o kadar saçma sapan gürültülerle örtülü ki, aradan sana seslelnenin sesini duymak için iyice kulak kabartmak gerekiyor, gözlerini kısıp...buraya tıklayıp tabutta rövaşatayı da hatırlamışolun, bölede bi film var dı yahu deyin kendi kandinize...
***MFÖ nün Ö sünün bi şarkısı var ya "olduramadım" die...bide o da güzel...valla...süper şarkı...
***bu arada şu yukarda ki benim emektar gitarım...inan hangi sene aldığımı unuttum..10 sene mi daha mız az daha çok bilmiorum..ortalama on sene diyim...çok alışıkıs birbirimise..aşıkıs...başkasının elinde benim elimdeki kadar güzel çıkmas sesi...neler yaşadık..kimlere ne namler çaldık..neler gördü neler...jasmine...adı..neler neler..derler ya, yazsam roman olur...
***bu ay güzel filmler giriyor vizyona..takip etmek gerek...örümcek adam 3, zodiac, karayip korsanları - dünyanın sonu, temel parçacıklar, gün ışığı...gibi gibi...görülmeli izlenmeli...


1 Comments:

Blogger Anathema said...

slm zaga daki o programı izlemiştim babazula olan tabi :)) güzel programdı benim için tabi o akşamdan sonra bir albümlerini aldım ara ara dinliyorum ..yavuz çetin de dinliyorsun :) rock dinlermisin istersen benim blog a uğra www.rockklip.blogspot.com yazıların da ilginç bir kısmını okudum sanırım doğal yazılar ne gelirse o an aklına hayde byee....

Kasım 12, 2007  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker