Perşembe, Aralık 14, 2006

gün

***iki sunumum vardı bugün...ilki sabah...yer bilgisayar lab'ı...usb belleğimi bilgisayarın usb portuna soktuumda makine kitlendi...oanda bir önceki akşam hazırladıım pps dosayasını ve mutfakta kendi kendime sunumu yaptıım anı hatırladım...makine çakıldı...sunumu yapamadım...ertelendi...iyimiydi? kötümüydü? bu durum...biraan önce bitip gitseydi işte...
***ikinci sunumum öleden sonra...bunca yıllık eğitim hayatımda hiç bu kadar anlamadıım bir konu daha olmamıştı...bütün kavramlar havadaydı...anlayamıordum...üstüne düşmem gerekiodu ama bunun için o kadar zamanım yoktu olsada o ders için o kıymetli zamanı harcamak içime sinmedi...ama yinede bişeyler yapmaya çalıştım...bu sefer kendi bilgisayarımdı bağlı olan projeksiyona ve çalıştıracaım pps dosyasını birinci sunumdan çıktıktan sonra gireceim dersin prof. hocası olmadıından boş zaman bulup gittiim kütüphanede hazırladım...senelerdir kütüphanede ders çalışmamıştım...güzel bi histi...okumak ve çalışmak için daha iyi bi yer düşünülemez kütüphaneden başka...herneye sunuma başladım ve bütün havada kalan kuramlar tanımlar ve formüller havada uçuştu...anlattıklarımdan hiç bişey annamadım...hoca da tabii :)...özümseyemediimi söyledi..haklıydı...özümsemek falanda istemiordum zaten...
***bütün bunlar olurken aklımın bir kenarında sürekli son 70 sayfası kalan olasılıksız'daydı(bknz bi önceki yazım)...
***kadıköyde işlerim ve başka başka işlerim olmasına ramen okuldan çıkıpta durağa geldiimde eviminönünden geçen otobüsün durakta olduunu görünce dayanamayıp bindim...kadıköy'ü ektim bu hafta...evime gittim...karnımı doyurdum...
***geçenlerde beşiktaş-üsküdar motoruna bindiimde masalı koltuklardan birine oturup sırt çantamı masaya koydum...karşımada 20 yaşlarında bi genç oturdu...eleman telefon etti birilerine konuşmaya başladı...hani konuşurken eller doru durmaz da yazıp çizer bi kalem bulursa ve kağıt, yada telefon fordonuyla oynanır artık kordon yok ama yani meşguldür eller...eleman çantamın orasıyla burasıyla oynamaya başladı...cepleri, ipleri falan var onlarla
oynaşıo konuşurken...ülen dedim noluyoki...görmemezlikten geldim sonra...kötü bişey diildiki..."yapma lan eline ayaana hakim ol" die çıkışmanın hiç mi hiçgereği olmadıını düşündüm yada "lütfen elinizi çantamın iplerinden çeker misin!!" gibi daha insanı bir tepki veröek bile gereksizdi...oynadı oynadı telefonu kapattı ve artık elini çekmişti...

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

ne güzel, tepki vermiycen tabi elini ayaanı koyacak yer bulamıyan gençlere. onlar sevimli olurlar zira unuto

Aralık 15, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker