Perşembe, Ekim 12, 2006

sıkıldım

***kağıtlar çoğu zaman boş kalıor bişeyler yazacaımda,bi sürüboş kağıdım var...yazamıorum...yazabilecek olup yazamamak kötüymüş...
*** son zamanlarda istanbulda olmak artıkeskisi kadar heycanlı ve zevkli olmamaya başladı...eski bi alışkanlığa döndü istanbul sanki...aşk mı bitti nedir...
***sol omzumu fazla zorladım galiba...arıo...
***özlemeye başladım...hiç özlemezdim...bu yüzden kandime çok soru sordum, kendimi duygu fakiri bi şuursuz olarak gördüm...ama bugün özlediimi farkettim...korkuya kapıldım birden...yabancı bir duygunun içinde apaır sarkması...bunun yan etkisi, bilmeden birden uzaklara tribal bakışlar atmakla başlıo...
***ne kadar çok şey biliorum ve bunlar bilmediklerim yanında ne kadar da hiç...ben de bi okadar hiç olduumu düşünerek dünyevi işlerden yavaş yavaş elimi ayaımı çekeyim öleyim diorum....
***ingilizleri sevmezdim, fransızları severdim çünkü romantikdiler...meğerse aynı zamanda haysiyetsizlermişte...
***sabah altıbuçukta uyanılacak,yedi de kalkılacak(30 dakika yastık molası), giyinilecek,kavaltı yapılacak,işe gidilecek....
***ah 21 ekim,vah 21 ekim...
***bu hafta penguen almayı unuttum....penguen almayı unuttum haftalarda acaip youn olduum, şaftımın ayar tutmadıı haftalar olur genelde...demekki bu çarşamba ölemiş...hım..evet...
***gitarımın teli kopuk...1aydır almadım....
***gözlüümden sıkıldım....
***her an aşırı süt komasına girebilirm...bi zamanlar ece vardı...yatmadan süt içerdi hep...o aklıma geldi bak....napioki şimdi?
***bugüne kadar tanıdıımherkesin tek tek şu anda ne yaptıklarını merak ettim şu anda...ne gereksiz..sıkıntıdan mı nedir..:P
***kedi isteyen var mı....çok güzel bi yavru kedi var...
***boazın rengi çok güzel bugünlerde...oradan geçerken şöle dikkatlice bakmalı...farkına varmalı...
***hata yapmak güzel bişey...
***yannış yola sapmakta...
***hepsibu...

6 Comments:

Anonymous Adsız said...

unutto bu 21 ekim acıklı ekim :)
ya böyle acıklı yazma sen boğaza dalıp dalıp gitmekten boğazın o kara gri haline
ve habire geçmiş ya da geçmekte olanları hatırlamak zamanı oluyor eylül ekim kasım ayları , hakkaten bi ece var idi severdik ya benimde aklıma gelir ara ara ara sıra, düşünsene ilhan irem bile 18 yıl aradan sonra konser verdi , yani geri dönmek mümkün :P

Ekim 13, 2006  
Anonymous Adsız said...

bir de unuttuuk yüzünü bi merdiven basamağı aşağıdayız değil mi aa olmuyor böyle lütfen ben sana diyim o inşaat bitmez malzemeden çalıyo mütaaaaiit :PP

Ekim 13, 2006  
Anonymous Adsız said...

kuzum 21 ekimde ne var öle. pek bi merak ettim...sen de havalar gibi değişken bi ruh halindesin kuzum...üç beş gün önce kalcam diyodun, üç beş gün sonra gitcem diyosun bu şehirden...ben sana bi şey diyeyim sen bu boğaz manzarasını bırakıp hayatta başka bi yere gidemezsin...demedi deme...
kedi kimin kedisi? yok mu fotoğrafı..merak işte. alcağımdan değil..bizim cadı bana yetiyo şahsen...:PPP
"hepsi bu" lafı bulutsuzluk özleminin bi şarkısını hatırlattı bana...adını unuttum ama...işte aklıma geldi yazdım...

Ekim 13, 2006  
Blogger uNut said...

"sadece gökyüzü,sadece deniz,sadece sen ve ben sadece sevgiiiiiii...hepsi bu" tepedeki çimenlik

Ekim 13, 2006  
Blogger uNut said...

aşaıya inmek neden zoroldu bana annamadım yas yav...ramazan bitsin çaya kaveye artıkın gelirim,gelirsinis...dı mı?

Ekim 13, 2006  
Anonymous Adsız said...

Bak şimdi ,:)
Unut ne yapıyo bakayım diye bakmaya geldim..
Kulağım çınlamıştı zaten..Demek ki bu söz doğruymuş :)Benden bahsedilmiş burada..

İyiyim ben , biraz yoğun şu sıralar...
Bakıyorum ama arada bloglara..
Pass yeni yerin hayırlı olsun canım :)

Kendinize iyi bakın.

Ben süt içip yatacağım ;)

Ekim 17, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker