Cumartesi, Eylül 09, 2006

ayaktopuynansepettopu


bundan böyle çevremde futbolu seven insannara daha çok yer açmaya karar verdim...seviorum futbolu...ama aksi gibi ist da geldiğimden beri Ö. den başka sıkı futbol muhabbeti yapabileceğim bi adam olmadı anasını satiim...bahtımın karalıını aklamak istiorum artık...kombine falan almam yakındır annıcanıs...kankalarla futbol seyretmek, doyasıya küfretmek ne kadar zevklidir ve yapılması gereklidir...ama ben garip huylu bi adam olarak, stada gittimde çok küfretmem,belkide herkesin accaip küfretmesine karşı bi duruştur bu...herifler çimlerde eşşek gibi koşuolar sen anaavrt düzgidiosun dur ya bi sakin ol bak ne güzel maç tadında tepki benim ki...amma tv başındayken ediorum...orda mesaj kaygısı taşımadıımdan sanırım...:)..heycanlı olması muhtemel maçlardır tabiiki izlediklerim...çok da çabuk sıkılırm kötü maçlardan..hemen zap zap zap...ama ligtv almış olsam okadar sık zap yapmam sanırım köküne kadar izlerim..kare kare...para verdik üleeaaan die...:)...bide ben bgizli basketbol hastasıyımdır...çalıştıım yerde müşterileri (müşterilerin hangi güruhtan olduunu bilen bilir) ayartıp hafteda 1 yada 2 kere basketbol oynattım onnara ve kendime geçen eğitim öğretim yılı boyunca...bu sene de devamı gelecektir...ve basketbol maçlarınıda izlemek bir keyiftir...nba maçlarını sabahın 3 ünde 4 ünde kalıkıpizleyecek kadar bir yoğun sevgim olmasada severim..nba stüdyo yu izlerim mesela ntv de... Murat Kosova, Murat Murathanoğlu ve Kaan Kural üçlüsünü severim...ama futbol için verebileceğim bu taddabir üçlü mevcut değil...acı bişi...belki ntv deki 90 dakika olabilir di ama haşmet babaoğlu iide o hıncal ın kibiri yok mu...kibirden ve kibirlilerden ömrüm boyu uzak durmaya çalışan bir "adem oğlu" olarak, o üçlüyüde bu nedenle örnek veremeyeceim...bide futbol programlarından bitanesi var ya"mahşerin 5 dallaması" ona bitiorum, star daki telegol...bi reality şov stand up ı gibi izlenebilir...tavsiye...
nesse nası girdim nası bitirdim..hadibana ii günnerrr......:)


7 Comments:

Anonymous Adsız said...

ay hiç sewmiyorum ben futbolu ama küfretmek zewkli olsa gerek.. :)

Eylül 09, 2006  
Blogger Mathy said...

oluuumm var yaaa, senle bi futbol geyiği çevirirdik, icabında küfürde ederdik ama gel gör ki ben futboldan anlamam...:PPPP

Eylül 10, 2006  
Anonymous Adsız said...

futbol muhteşem bi şi bee
hele dünya kupaları.. tek talihsizlik dört yıl beklemek yenisi için..neyse ki avrupa kupası olur arada onunla biraz telafi edilir falans..sonracııma çarşı vardır bitiyorum o adamlara benki gsli olmayı varoluşumun en ulvi uzvu olarak görürken böyledir yani ille çarşı :P
..arada bir 90 dk da izlemek faidelidir hıncal a küfretmekte enteresandır mesela :))
ama bu beraberliklerden bıkmayacaktır gs..ve biz şampiyonlar ligi, bordo maçı, salı günü diyerek sanki bir buluşma tarihini unutmamaya çalışaraktan neyse işte öyle
futbol güzel bi şi neticede

Eylül 10, 2006  
Blogger Mathy said...

beşiktaşlıların youtube'da fenere karşı yapacağı tezahüratı dinlediniz mi bilmem...mutlaka dinleyin...çok yaratıcı çok...:PPPPPP

Eylül 11, 2006  
Blogger uNut said...

görmesmiiyiss....bi beşiktaşlı olarak...saygı bile duyduk...isteyen(!) arkadaşlar burdan baksınlar...ancak küfür içermektedir!!!


http://www.youtube.com/watch?v=qOXmGj_suFA

Eylül 11, 2006  
Blogger Mathy said...

ben demedim...:P ve de :)))))

Eylül 13, 2006  
Blogger nu'n said...

ofsayt ne demek? (he he heee)..:P

Eylül 17, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker