Pazartesi, Haziran 26, 2006

dünya kupası


futbolu severim. şu sıralar daha da çok seviorum. çünküüüüüüü, malum...ancak şunu söylemek istiorum ki izlediim maçlar beni hayal kırıklıına uratıpduruo...heycansız, haraketsis, mıy mıy mıy...ya ben heycanımı kaybetmişim ya da futbol yenilmeme oyunu olup çıktıından takımar oyun oynayamıo...her neyse...benim favorim fransa hariç tüm siyahi futbolculardan oluşan takımlar...mesela Ekvator du ki bu gün salaklıklarına beyaz adamlara yenildiler, kibirli ingilizlere yenildiler yani...ya da Gana, Brezilya ile oynayacak...nedense avrupanın emperyalist ülke takımlarına karşı içimde bi gıcık olma hissi hasıl oluo her seferinde...bu ülkelerinden ençok portekizi ve ispanyayı tutardım eskiden...artık onlarada gıcık oluorum...en gıcıkolduumsa ingilteredir...sevmemhiç...oynayamıolarda doru düzgün kibirlerinden...bugün portekiz hallanda maçını izledim...sadece ikinci yarısını...heycanlı ve tekme tokat bi maç oldu(bakınız resim: robben le nuno valente nassılda birbirlerine giriolar)...dedim işte ya heycan olmalı...hareket olmalı...madem top oynayamıosunuz bari atraksyon üretinki seyrederken heycan duyalım...Deco nun atılmasına kötü oldu...sevdiim bi oyuncudur kendisi...tipine baktıında bişeye benzemeyen,ana kuzusu gibi utangaççocuk gibi bişey..ama ceza sahası önünde samuraya dönüşüo eleman...küçük ronaldoyuda biçmişler bu arada hollandalılar...sonuçta kibirli bi avrupa ülkesi daha elenmiş oldu...zaten hollanda almanya arası kaçadım...duşlarını alıp evlerine yürürler hollandalılar artık...futbol güzel vesselam...maç heycanlıolunca daha da güzel...final maçı çokdaha da güzelolacak...çünkü adında heyecan var...hemen final tahminimi yapayım ben, Almanya ve Brezilya final oynar...final günüdekupayı kim alır onu söölerim....

4 Comments:

Blogger Mathy said...

ben futbol seven bi insan diilim, fekat hollanda portekizin ikinci yarısını izleme şerefine nail oldum. ne güzel bi maçtı o öle buram buram vukuat dolu... he he...

Haziran 28, 2006  
Blogger Mathy said...

kuzum nolmuş, brezilya elenmiş mi ne??? :P

Temmuz 03, 2006  
Blogger uNut said...

unut, unut'a:

vay dallama almanya da elendi lan...hıyar...nostradamus'un yandan yemişi...

Temmuz 05, 2006  
Anonymous Adsız said...

Enjoyed a lot! show the medication acyclovir cell phone plans and phone Auto accident lawyers louisiana Ligne sofas Water bed mattress websites attack celebrex heart

Mart 03, 2007  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker