Perşembe, Mayıs 25, 2006

5


bi yerlerden aklıma geldi...sabah sabah "light"ı dinniorum...98 de çıkmıştı bu albüm...bizzat kendisinden almıştık albümü imzalatarak b.o. dan...üniversiteye sohbete çaarmıştık erenköydeki evine gidip...herneyse öle günnermiş onnar...çömlükler...bu elimdeki arkın albümü...benim imzalı albüm kayıp...her zaman olduu gibi kendime ait değerli olanlara gösteremediim özensizliklerim,unuttuum özenliliklerim sonucunda kayboldu tıpkı bence değerli olan ve şimdi olmayan bi sürü şey gibi...özensizim!!...unutuyorum...biyerde güzel bişey : azım!....bu şarkıları dinnemek okadar güzel ki...hele 5,4,7. ler...dinnerim durmam...düşünürüm...şu anda da işe geç kalıorum ama oturdum hem dinniorum hem yazıorum...nerden aklıma geldisabah sabah ki...light ı dinnemeliiim yahuuuuu die bir histeri yaşamadım...aklıma bişarkı takıldı burdan dün geceden sadece onu dinnemek istemiştim...5(ki istediim parça) çaldı, 4 çaldı sora 7....:)....şimdi 5 çalıo...5 in adı : Kimseye Anlatmadım :
Ben Bunları Kimseye Anlatmadım
Kendimle Bile Konuşmadım
Ben Bunları Kimseye Anlatmadım
Bir Tek Sen Duy Diye
Sen Bil Diye
Sen Anla Diye...
işte aklımda dönüp duran bu dünden beri...bak şimdide 7 çalıo : Şarkılarım Senindir:
Özenle Seçilmiş Sözcükler
Yüzlerce Aday Arasında
Sıkıştırılmış Bir Tuğla Gibi
Artık Ayıramazsın Birbirinden
ve bu sözler öle devam ederki....seni ben beni sen yapar....bırakır....
bak şimdide 4 çalıo: Eylül Akşamı
Hiçbir Neden Yokken,
yada Biz Bilemzken Tepemiz Atmış...
ve Konuşmuşuzdur
Onca Neden Varken ve Tam Sırası Gelmişken
Hiçbirşey Yapmamış ve Susmuşuzdur
Aynı Anda Aynı Sessiz Geceye Doğru
İçim Sıkılıyor Demişizdir
Aynı Sabaha Uyanırken
Kimbilir Aynı Düşü Görmüşüzdür
Olamaz mı? Olabilir
Onca Yıl Sen Burada
Onca Yıl Ben Burada
Yollarımız Hiç Kesişmemiş
Şu Eylül Akşamı Dışında
eylül yerine istenilen başka bir ay ismini koymak elbette serbest!!!
çalsınnar durmadan...tanıdık özlenen kokuların arasında düşlere, biraz uzaklara atsınlar beni...

6 Comments:

Blogger su said...

ben simdi o kadar uzaklardan gordum ya light albumunu icimde bir seyler, derinlerden bir yerlerden netse, o gunu ben de hatirliyom...beni boyle sallayan "ben bunlari kimseye anlatmadim kendimle bile konusmadim" sarkisi, bana birsyeleri hatirlatiyor bir sizinti yani, bir de eyluul aksami var "onca yil sen burda, yollarimiz hic kesismemis bu eylul aksami disinda" ki o da baska bir diger askin sizintilari, alla cezani versin e mi...

Mayıs 25, 2006  
Blogger Mathy said...

ahhh ahhh diyorum başka da bişi demiyorum....

Mayıs 25, 2006  
Blogger skoer said...

b.o. seviyoz, evlencez...

Mayıs 25, 2006  
Blogger Mathy said...

delirdimmmmmm....
evde ve bilgisayarda bi tek bu albüm ve parçaları yok...... kudurdumm....:(

Mayıs 26, 2006  
Blogger uNut said...

kudurmak iidir...

Mayıs 27, 2006  
Blogger Mathy said...

çok sürmedi neyse ki... gittim aldım albumü... :)))

Mayıs 28, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker