Pazartesi, Mayıs 01, 2006

apla

















füsun:
valla bana klasa 28 imden bi gün almazdım ya
füsun:
dinleyen kim
uMuT:
:)
uMuT:
hadi ya...
uMuT:
15 gün sora bende 28 olacam....
uMuT:
son durakdiilmi orası
füsun:
ben 28'i çok sevmiştim.
füsun:
herkes 19 20 der ya
füsun:
bana kalsa 28 imde olmalıyım
uMuT:
: )
uMuT:
nediracaba gizemi....
uMuT:
bakalım bizim 28 ne b.k işler açacakbaşıma...
uMuT:
köörçess....
füsun:
yaş değil insanın kendisi başına iş açar
uMuT:
olurmu.....
uMuT:
28oldum ülen die gaza gelirsen
uMuT:
yaşın etkisini yadsıyamassınkü
füsun:
evet 28 oldum artık evleneyim deyip evlenmiştim ben de
füsun:
sonucu görüyorsun
uMuT:
: )
füsun:
havuç saçlı bi bebek

5 Comments:

Blogger nu'n said...

yapıyosunuz küzelim siz, bi yogaa alsaydınız bari :P
neyse; sosyal bi meşaz vercektim ben şimdi ya...
o havuç saçlı melek varya, tanrının armağanı birilerine, biz de nasipleniyoruz yanaklarından :)

Mayıs 01, 2006  
Blogger su said...

unut 28 son durak abicim oraya cakiyoruz civileri anlastik mi

Mayıs 02, 2006  
Blogger Mathy said...

kim o havuç saçlı? pek şirin...olum istesende istemesende üç beş gün sonra 28 olacan, hiç kaçarı yok... şemsiye demek istiyorum, açılmaz diye de ekliyorum... :)

Mayıs 04, 2006  
Blogger uNut said...

28 den sora 28 gelir...meti bu eşitlii ıspatla!!bana......

Mayıs 06, 2006  
Blogger Mathy said...

dur bi düşiniim...:)

Mayıs 09, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker