Cumartesi, Mayıs 06, 2006

gibi


sevmek alışmak gibi,aşkkeşfetmek gibi...sevmek 90 la gitmek gibi, aşk ibreyi sona vurdurmak istmekgibi...sevmek ağacın gölgesinde uyumak gibi, aşk o ağaca tırmanmak gibi...sevmek elmayı soyup dilimlemekgibi, aşk elmayı ısırarak yemek gibi...sevmek taksiye binmek gibi, aşk hep yürümek gibi...sevmek kapıyı kitleyipçıkmak gibi, aşkkapıyıaçıkunutmak gibi...sevmek akor basmak gibi,aşk solo atmak gibi...sevmek kitap okumak gibi, aşk kağıtkalemi ele almak gibi...sevmek çorba karıştırmak gibi,aşk çorbanın tuzuna bakmak gibi...sevmek cümle kurmak gibi, aşk ardarda noktasıs kelimeler söylemek gibi...sevmek mangalda balık yemekgibi, aşkmangalı yakmakgibi...sevmek şarkı dinnemekgibi, aşk şarkı söylemekgibi...sevmek sinemaya girmekgibi, aşk sinemadan çıkmak gibi...sevmek gömlek ütülemek gibi, aşk ütülü gömleği giymek gibi...sevmek fırında patates gibi,aşk elma dilim patates gibi...sevmek yamuru islemek gibi,aşk yamurda ıslanmak gibi...sevmek uyumak gibi, aşk uyanmak gibi...sevmek sarılmak gibi, aşk öpüşmek gibi...sevmek bilmek gibi,aşk gülmek gibi...sevmek görmek gibi,aşk körlük gibi...sevmek ilk otobüsebinmek gibi, aşk arkasından geleni beklemekgibi...sevmek cam gibi, aşk ayna gibi...sevmek rahatlatmakgibi,aşk gazvermek gibi...sevmek üstünü örtmekgibi,aşk yanına yatmak gibi... sevmek kara sinek gibi, aşk sivri sinek gibi...sevmek cep gibi, aşk delik cep gibi...sevmek bağcık baalamak gibi, aşko ayakkabıı giymek gibi...sevmek pasta yemek gibi, aşk pasta savaşı yapmakgibi...sevmek güvenmekgibi, aşk inanmak gibi...sevmek dokunmakgibi, aşk tutmak gibi...sevmek dua etmek gibi,aşk küfretmek gibi...sevmek g gibi, aşk ğ gibi...sevmek yemek gibi,aşk pişirmekgibi...sevmek yüzmek gibi,aşk nefesini tutmak gibi...sevmek gelmek gibi, aşk gitmek gibi...sevmek dondurma gibi, aşk dondurmayı yalamak gibi...sevmek oje gibi, aşk "duman" gibi...sevmek susmak gibi, aşk konuşupdurmak gibi...sevmek çil gibi, aşk ben gibi... sevmek bağlaç gibi, aşk edat gibi...sevmek dün gibi, aşk şimdi...
ve.......................................................sevmek ... gibi, aşk ... gibi...

12 Comments:

Blogger su said...

durmadan konusmak, elmayi isirarak yemek,kesfetmek, agaca tirmanmak, g.t gibi degil bok gibi olmak en onemlisi sarki dinlemek degil SARKI SOYLEMEK ISTIYORUMMMMMM!!!
boyle bir yaziyi yazar da benim unutum yazardi zati, bu kadar anlatilabilir milyon fark deel miiii?
find yourself:))
sittir sibooo:)))

Mayıs 06, 2006  
Blogger Mathy said...

öperim gözlerinden...pek güzel yaşmışın...pek güzel...

Mayıs 06, 2006  
Blogger nu'n said...

rezilliğin en ulvi hali aşk, nedir ki acaba insanın bir ömürde istikakı ve de yanılma hakkı sorarım size... eklerim bir de peşi sıra ünsüz türk konuşuru, düşünce kurtlusu zinan insanının özlü sayıklamasını "nisan - mayıs ayları, gevşer gönül yayları"

Mayıs 06, 2006  
Blogger Mathy said...

bu da iyiymiş...:)

Mayıs 06, 2006  
Blogger uNut said...

su'cuk bu da ne uzar dı var ya...ama uykum geldi...benim favorim g.t ve b.k iklisi...

nurss, valla sorma yaf...bu konu sorun kaldırmassssss...bende kaldıramam evellalah.....

metüüüü.....öreten aplaaa olmuşşşsunnnn...okadar büyümedin daa kısım...ohooo!!!

Mayıs 06, 2006  
Blogger ece said...

Çok güzel olmuş bu yazı...


"Sevgi müziği dinlemek..

Aşk o müzikte tango yapmak gibi .."

diyeyim ben de bari..

Mayıs 06, 2006  
Blogger uNut said...

cece bende şöle diiim :
sevmek tango yapmak gibi, aşk tango yaparken ayaına basmak gibi...:P

Mayıs 06, 2006  
Blogger vintage biscuit said...

süper olmuşşş yazı :)

Mayıs 07, 2006  
Blogger su said...

bakiyorum uzatiyoruz ben de soyle diyim sevgi heryerde ask arafta...
tanrilardan once cildirdim
"gaia" yim ben...

Mayıs 07, 2006  
Blogger nu'n said...

oohh bütün kızlar da toplanmışız! bu duruma göre unutçum söylemeye dilim varmıyo ama, senin içine Ahmet Altan kaçmış...:P
üzgünüüüüüüm!!!

Mayıs 08, 2006  
Blogger dipchik said...

helal olsun, çok pek güzel anlatılmış, anlaştırmış, tercüman olmuş vel hasıl
ben de niye kendimi b.k gibi hissetmeye başladım durup duruken oysa epeydir g.t gibi suratla geziodum:p neyse geçer yakında:)

Mayıs 09, 2006  
Blogger Mathy said...

büyüdüm işte....bana ne...:P

Mayıs 20, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker