Salı, Mayıs 09, 2006

kenyuhiirmi?(kusmuk)

bazen söyleyememekten nefret ediyorum
bunu açık açık söylüorum: söyliemiorum...
boazımın azıcık altında kalıo...ık..mık..yok!
gölgem kadar yakınımdayken bile söliemiorum...
içime çekiorum!
beklediim her ne b.ksa!?
...
eskisi,yenisi,beklentisi...hepsinden sıkıldım...
seçmekten,düşünmekten,olurladan,olmazlardan sıkıldım...
follardanyumurtalardansıkıldım...
benolmaktansenolmaktan sıkıldım...
alkolünden sıkılmak gibi biranın...
...
aramanın gerekliiliinden ama bulamamanın acizliinden bıktım...
...
(büyüdüünü düşünmenden nefret ediorum...)
...
ama senin büyümeyi reddine aşık olabilirim!
...
yüzünle uyumak istediimi söyleyemememden nefret ediorum!
...
benim olmayan bi gölge sessizliin
sığ
korkak
kaçak
sıcak
merak
...
skcem ya....ne bu!?

3 Comments:

Blogger passive said...

söyleme yoksunu birinden tafsiye:
söylemek gerek her ne ise söylenecek
ne olacaksa
sıkılmak zarar beyne ömre
ne bu aşk mı?
unuttoo(sırıtışlı similaylarr benden sağa)

Mayıs 10, 2006  
Blogger su said...

konus onunla, anlat ona...
konusmayida pek iyi bilirsin anlatacaklarin icin sepetinde oyle alli gullu kelimeler vardir senin, benim arkadasimsin ne de olsa, ben de zor soyleyen ama bir soyleyen zaatimuhteremim bilirsin

Mayıs 11, 2006  
Blogger Mathy said...

hakketten ne bu? sööle de raatla...akıllara zarar yoksam...

Mayıs 20, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker