Perşembe, Mayıs 25, 2006

gıdık...


gözlüklerimiçıkardım...
ellerimyüzümdegözümde...
bazeninsanmantıksısmıhareketetmeli
diedüşünüorum...
içindennasılgeliosa...
bunubiaraokadarçokyaptımki...
yorucuydu...
fazlasıyla...
busaçmasapanlıktankurtulmalıyım...
gitarçalmalıyım...
uykusuzgecelerinuykusuol
malıyım...
konuşmakkonuşmakkonuşmakkonuşurum...
gözlerininiçindeykensusmadansu
sarakdinleyipdurarakdururum...
bisürüsüslükelimebularakşunudabunudadie
kasıpuzatmakfalanistemiocanım...
yazmakfalandaistemiorum...
şuandamantıksızolanıyapıorum...
birdüşebirkaçkelamasandıklarımadamıtıl
mışcevaplaruyduruyorum...
kelimeleriseverimhepsevdim...
benmişim...
baknedioşarkı:doku
nmakistiorumsaçlarınadio...
b.o. dio...odiosadoorudio...
bibildiivarişte...
bendahaokadarbüyümedimyokokadarbibildiim...
tekbildiimsadeceburalardabiyerdesin
avcumuniçindehayatçizgiminüstündevoltadasın...
gıdıklamaktasınavuçiçimi...
sesindeözengimdebiyerlerdegaliba...
bişeyistesemduyursanaşusesini...
örsedeyerleşsin...bucdkaçtırdönüo...
kaçtageldimevesekizde...
sekizbuçukgibiçalıoduefet...
üçsaatigeçmişbengeçmişsengeçmiş...
mavikuşmuşşarkınınadı...
gardatreninkalkmasınıbeklemekgibibunlarıyazmak...
ortadatrenyok...
şimdisoruyorum
kendimenediiiosunolmneyazıosunyafdie...
gülüorumsora...
eeeleniorum...
kafamıbuzdolubiküvetesokmakistiorumbideşimdi...
sorauyumakistiorum...
avcumdagıdıklar...

6 Comments:

Blogger Mathy said...

yorucu bi insan olduğunu daha önce söylemiştim hatırlıyormusun...
sen yormayı seviyosun, anladım ben...
ellerine dillerine sağlık güzel yazmışsın, anlatmışsın...
umarım anlaması gereken okur da anlar dilinden, anlamaya çalışır bir nebzecik olsun...
b.o iyidir...
alcam o bugün albümü....:)))

Mayıs 26, 2006  
Blogger Mathy said...

bide kafan karışmış senin... :P

Mayıs 26, 2006  
Blogger uNut said...

anlaşılma kaygılarından geçilme çalışmaları içerisindeyiz...ii gidio...

Mayıs 26, 2006  
Blogger uNut said...

(((bu zçtıımın blou komentleri nie göstermio)))

Mayıs 27, 2006  
Blogger nu'n said...

unut bey, unut bey; o kadar içli satırlara yakışiıyo mu son comment bakem??

Mayıs 27, 2006  
Blogger Mathy said...

hadi bakalım...
dün biara kilitlendi gibi oldu blog...bende yaşadım aynı sorunu... :)))

Mayıs 28, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker