Cuma, Haziran 02, 2006

23:59


durupdurup bi yerlerden bisebeple bişarkı duydum...bak hala çalıo...yıllar yıllar sora...yaşlandım mı yoksa...yaf...amanın...:)
şarkının hangisi olduu önemsiz...ele gitar aldırıcı cinsten bişi...ben de elime son zamannarda fazla alır oldum gitarımı ya..hayırlısı...pek hayra yormuyorum bu durumumu ama öle işte...
ele fazla gitar almak, normalden çok yazmak biraz melankoli kokar..."birileri" çok çok yazmaya başladıında ne hallerde olduunu tahmin edebiliorum az çok...benzioruz sonuçta...
şarkıda yıllar soradan falan bahsedio tamam mı...ben bu şarkıyı örenciyken defalarca dinnerken- ki gerçek ten yıllardır da dinnemiorum- annamıouşum meğerse...yıllar sora dedii zamannar şu annarmış o annar deilmiş...:)..(evet evet yaş alma emareleri bunnar)....
hani geçennerde gülümseme zart zurt bişiler yazdımdı ya...işte bu histe böle bi hüzün vari garip bi gülümseme yarattı bende...bu da güzel...
varya bu gülümseme taa liseye dayanır..aman aman...yok o kadar uzaklara gidemem ben şimdi...bu kadar uzaklık yeter bana..yeterince yüksekteyim...( şu efesten bi iki yudum daa alırsam biraz daha yükselecem süper olacak...)
ulan serdar iiki açtın şu şarkıyı...bak kaç oldu dönüo...bıkmadık...sessis sessis dinnios..ben yazıom falan...bira..mis...
bi aralar gece yarısı yazıları die bişiler yazıodum...ne güzeldi onnar yaf...tekrar mı başlasam nedir...eskiler demek biaralar demek...
yazmak süper ya....yaz yaz yaz...sora ordan oraya kesyapıştır yazdıklarını...annamlar manalar değişsin...süpereğlenceli...kime?...bana tabe..:)
içimde ilginç bi his var ki bu yazıyı bitirmek istemio...sonsuza kadar yazıımben...biride sonsuza kadar okusun dursun...bazı yerlerini annasın gülümsesin falan....ne güsel olurdu...ama tabi bu kadar naif bi istek bile gerçek denen yaratık tarafından afiyetle yenilecek..sorada tükürülecek...ahanda tükürüldü bile...
ulan diorum bazen...gerçekçi olabildiin kadar gerçekçi yaşamış olsaydın ve yaşasan bundan sora hiç bi derdin kalmayacak...gerçi ne derdim var onu da bilmiorum ya...kendimealıştım işte, yolun büyük bi kısmını yürümüşüm yani...bence tabi....ama sadece kararlarıma gerçekçi olabilme durumununda hakim olabilmesi durumunu bazen yaşamak isterim...bazıkişiler bunu acaipii becerebilio hastasıyım o kişilerin...isim yok!!!
dur şu şarkıya bi solo sokuştırıyım ben bi...........................
ewet sokuşturdum...:)..haz alıorum abi....
bu şarkı bana bide eski bi şarabın tadını hatırlattı...kokusunu arıyorum o anın ama bulamıorum...
koku hafızam o zamannar çok gelişmemiş olabilir belkide..yada yaş alıorum...:)...unut'uorum...
tabi unutulmııcak kokular da var...en azından markaları...
herneyse...öle işte...

7 Comments:

Blogger Mathy said...

marmaranın şenlikleri var evin arkasında. konserde "yıllar sonra" çaldılar, kargo dan.. o şarkı mıydı acaba.. evetse, komik tesadüf olmuş...

Haziran 03, 2006  
Blogger uNut said...

eweet komik(!) tesadüfmüş!

Haziran 03, 2006  
Blogger Mathy said...

komikten farklı bişi. ama uygun kelimeyi bulamadım desem!!!!!

Haziran 04, 2006  
Blogger uNut said...

hım...dedin de galiba!!

Haziran 04, 2006  
Anonymous Adsız said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Temmuz 22, 2006  
Anonymous Adsız said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Fedex ultram http://www.math-games-0.info/Yasmin-yusoff.html hiking indices and directories Girly sexy hot teens Phendimetrazine+prescription Louisiana boating accident

Şubat 21, 2007  
Anonymous Adsız said...

What a great site Timeshare referral team

Mart 07, 2007  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker