Salı, Mayıs 30, 2006

bana


***
gerçekten gülümseme...bunu düşündüm şimdi...gülümsemek...çevremdeki onlarca insana daıttım yüzlerce sıradan gülümsemeden bahsetmiorum zaten onnarda gülücük oluolar,poz verir gibi...bazen beni gerçekten gülümseten insannarla karşılaşıorum...okadar ılık ki ve aç karna bira etkisi yaratıo ki...bak bunları yazarken içimden gelen gülümseme hissi gibi...sakin, ılık, sessiz...
oya gibi...(once in a life time)
okadar yakın ama saçmasapan bi uzaklıkta...
***
(E-buldum...
F-bulunanı bulmuşsun...o buluk...
E-yani?
F-bırak onu...arkanı dön...
E-sonra?
F-git...)

12 Comments:

Blogger Mathy said...

oya kim? :P

Mayıs 31, 2006  
Blogger uNut said...

hani olur ya...oya...

Mayıs 31, 2006  
Blogger su said...

hani olur ya, hani hani

Mayıs 31, 2006  
Blogger su said...

al sana

Mayıs 31, 2006  
Blogger hephercokhic said...

oya: eski kadınlar bilirler (farzumahal şahsım) yemeni, yazma kenarlarında olur bazısı, bazısı bembeyaz patiskalara işlenirler. eskiler konuşmaz işlerler, işledikçe işlerine baka baka düşünürler... Sevdiğini düşünen de olur, akşam ne pişireceğini düşünen de... öyle ince, öyl naif, öyle bakılası, öyle gözalası şeylerdir ki... İnsanın içini bi kıvanç kaplar bazen, bazen derin bi keder... o yüzdendir ki... Bu duyguyu uyandıran insanoğlunda her ne ise; ona "oya gibi" derler... kimi kez bir kızın yüzüdür bu (incecik, duru, minik) kimi zaman göz dolduran bi manzaraya, tanrı oya gibi işlemiş denir.

Mayıs 31, 2006  
Blogger Mathy said...

üff yahu.. biliyodum. geyik yapayım dedimdi... sormadım bişi ben...:PPPPP

Mayıs 31, 2006  
Blogger uNut said...

ada'ma saygılar...os!!

Mayıs 31, 2006  
Blogger hephercokhic said...

sevkili mathy niyetim geyiğini anlamamak değil anlamamazlıktan gelip, öğreten apla olma hevesimi törpülemekti. ne yani uzaktan annayışsız gibi mi görünüyom:)

Mayıs 31, 2006  
Blogger su said...

hayir apla o sen olamassin

Haziran 01, 2006  
Blogger hephercokhic said...

ne ne olamam. annamadım. annasam inan onu da olurum.

Haziran 01, 2006  
Blogger su said...

suur akisi yazdimdi virjinya vulf gibin...

Haziran 01, 2006  
Blogger hephercokhic said...

at o çakılları elinden bakiimm. cepler çuval gibi oldu.

Haziran 01, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker