Salı, Ekim 17, 2006

neki?




***Organize İşleri izledim...
***Godfather serisini de...
***Boş Ev i de...
***ampüller yandı! organizen işler filmi hoşuma gitmişti, bence eğlenceli bi filmdi! ama neden ordaki baba profilinin verilme biçimi bana Godfather ı haırlattı, ve ama neden golf topuyla dövme sahnesi bana Boş Ev i hatırlattı??..(bu iki filmde org.işl. den önce çekildi) "ulan" dedim, "ulan, ne sandınıski"..."ne ki bu?","popüler olmak özgünleşememek mi"...bu iç sesler geçtiişte...sora uykum geldi(past perfect durumu var burda)...yatıom ben...

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

bi gece bende denk geldim tv de organize işlere...baydı beni...arada başka şeyler izledim...
boş ev'in üstüne film tanımam...tanırım da tanımam...:PPP

Ekim 17, 2006  
Blogger nu'n said...

aslında hiç alakası yok ve fekat sölemeden geçemiyciim, ben gayet özgün, kimi vakıt yıldırıcı, çoğu vakıt eğlenceli bi organize işler vakası biliyorummm...:PP

(sihirli kelimeleri söledin olm, çağrışım malum:))

Ekim 18, 2006  
Blogger uNut said...

o organize işlerin apayrı olduunu tahmin edebiliorum...

Ekim 19, 2006  
Blogger nu'n said...

:))

Ekim 23, 2006  
Anonymous Adsız said...

ya gerçekten de süper bi filmdi bin-jib benimde aklıma geldi organize işler ama o film de tartışılır bak şimdi babam ve oğlum varmış tv de izleyim diyorum kaç kere izlediğimi bilmesemde süper film..

Ekim 25, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker