Cumartesi, Aralık 09, 2006

oku bak neler olmuş...



***yıllardır duyarım bu şarkıyı(şu anda radyoda çalıo, ntv radyo da)...adını ve kimin söylediğini bilmiyorum, ve hep kulak ardı etmişim şu ana kadar..şu an dinlemek o kadar güzelki...sessiz ev, yalnız ben ve müzik...tanrım ne kadar güzel...:)...kendimi ne kadar zincirlenmiş hissetsemde son zamanlarda, işte ara sıra bana kanat takan anlarda bu zincirlerin ruhumun bileklerinde bıraktığı acıyı hissetmiyorum...ben zamanı seviyorum..zamanı kendime harcamayı seviyorum...müzik bunun bi yolu...
***"olasılıksız" demişti bi ark(bilir o kendini!)...okuyorum şimdi,merakla ve istekle...son zamanlarda yapmak istediğim tek şey kitap okumak buna zaman bulmak, ayırmak...kitaplara gömülmek...çıldırıciiim...
***konuşmak artık eskisi kadar kolay değil...konuştuğumda ağırlığı da eskisi kadar hafif değil...konuşulan için aynı kelimerle kurulmuş cümleler gibi gelsede, o cümleler süzülüp gelenler...bağlaçların bile kendine has anlamları oluşmaya başladı...
***ayrı yazılan -de -da larla problem yaşıyorum bazen...şöyle öğrenmiştim ben: eğer anlamı bozuyorsa ayrı yazacaksın...bu anlamı bozma olayı bazen de beni bozuyo...
***hasta olmuyorum ülean die kendi kendime hava atmaya başladıım dönemlerin akabinde şerefsiz virüsler gaza gelip vücudumu ele geçirmeye çalışırlar...gaza getiririm onları, düelloya davet ederim...kırmazlar beni tabi, hemde koştura koştura gelirler...eksik olmasınlar...bir haftadır savaş devam ediyor...ilaç kullanmama inadım sürüyor ve beni yatıramadı ama yoruyor...sesimin tonu değişti, sadece bi gün burnum aktı...ama yeniyorum az kaldı...iki bardak daha greyfurt suluk ömrünüz var virüsler!!..bekleyin...
***gözlüklerimden sıkılmaya başladım...gözlüktakmak artık bir alışkanlığa dönüştü...gözlüksüz olamıyosun...zaten gözlüksüz göremediğim için olamıyorumda doğal olarak...ama sıkıldım biraz...yanımda sürekli gözlük kabı ve gözlük bezi taşımam gerekior veuzun zamandır modeli aynı olan gözlüğüm artık bana çekici gelmiyor...evlilik sendromu gibi dimi?!..halbu ki ne güzel başlamıştı ilişkimiz...izmir'de lisedeyken arkadaşlarla devlet operasına, saraydan kız kaçırma'ya gitmiştik...ortam loş tabi haliyle ve yerimiz baya bi arkadaydı...oyun başladıktan sonra arya söyleyen sanatçıların yüzlerini ve ağız hareketlerini seçemiyordum, bide söylenen aryalar ne kadar türkçe söylense de ne söylendiğini anlamadığımdan olaydan bi bok annamamıştım ve yanımdaki hatun kişilere de çaktırmamaya çalışmıştım, amanın süpermiş ya opera falan diyerek...ama gel gör ki göremiyordu gözlerim...işte böyle başladı ilk gözlük takma maceramın karar aşaması...yaklaşık 10 sene önce belki daha fazla..fazla fazla...
***dersanede hoşuma giden bir edebiyat hocası vardı...en arka sırada otururdum ve derslerde ulan ne güzel hatun beaaaa diye diye ders dinlerdim...pek anlatamazdı ama ben annardım..he he...gözlüğü aldıktan sonra artık gözlerim görüyordu ve dersane hocam birden balkabağına dönüşmüştü...ayağına bir türlü merdivenlerde tek kalan ayakkabı uymuyordu...rüya bitmişti...artık eskisi gibi iyi dinleyemiyordum desleri...
***çantamın ön gözüazına kadar doldu...hastalandım ya...mendil falan tamam da bi tek lipstick eksikti...ulan hatun çantasından beter oldu ya...binbir türlü zamazingo...olmuyoda yanıma almasam...çantacı bi insanımdır ben...çanta fetişistiyim yani...
***bu arada bu gün yazıyorum ya aslında yapacak çok daha önemli işlerim var...şu yazmam varya tamamen, sınavı varken ders çalışamayıp ütü falan gibi saçma sapan işlerle uğraşma tribinden başka bişey deil yani...sunumum var sunumum...girecek haberin yok unut olm...
***girsin yaaa...ne girmedi ki..daha neler girmayecek ki...(bak bu -ki ler tamamen ayrı yazılmalı işte )...
***fazla da vicdan azabı çekmenin bi anlamı yok galiba...:)

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun be şeker...
kipat süper di mi?
hep söylüyorum, gözlük takınca daha akıllı gözüküyosun....:PPPPPPPPPPP

Aralık 10, 2006  
Blogger hephercokhic said...

gülümsettin beni unutum:))

Aralık 10, 2006  
Anonymous Adsız said...

-geçmiş olsun.. çok çok..
-ne okuyosun bana da tawsiye etsene ya bi türlü beğenemiyorum kitap..
-ki de da konusunda aynı konumdayız ama tek bildiğim şey ya da nın ayrı yazılıyor olması..
-aman üstüne siliver gözlüğünü nolcak :p

Aralık 11, 2006  
Blogger Lafazan said...

Hunutum, artık seni evlendirmek gerek, bütün bu emareler bunu gösteriyo çocuum. Bi de gözünden ameliyat ol sefkili kardeşim bak ben oldum ne rahat ettim. Yuvandan çıkıp da bi aşaaya inersen ben annatırım sana. Bu arada aldıın ders ücretine de "oha" demek istiyorum burdan, müdürden fazla be. İlyas bey saolsun bütün gerçekler açığa döküldü şu liste yöntemiyle. Maaşını ücretini filan tek tek hesapladım ben üşenmeden, çok para ediyo oolum.

Aralık 12, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker