Cumartesi, Ekim 21, 2006

gidiş




***tatil ya...gidiorum...biyerlere gidebilio olmak güzel... tekbir şehrinin olmaması...başka şehirlerde kapılarının olması...en azından benim için...sanırım bu nedeni kendimi hiç biyere ait hissetmememin belkide hissedemememin...gidebilme özgürlüğü...daha doğrusu gidebileceğin başka şehirlerin var olduğunu bilmemenin yarattıı bi özgürlük...her ne ise...
***yol nedense gözümde büyüdübu sefer...8-9 saat...otobüs...zarzor bulunan bilet ve otobüs 403...
***topladım tasımı taraımı...
***bedo yu gördüm...uzundur görmüodum...seviorum herifi....
***yolda daha doğrusu otobüs yolculuunda ve tabiki gündüz olanında gazete okumaya bayılırım...yanımda oturan yolcuya göre kasıntı yada rahat okurum gastemi...yani o da okuyosa rahatımdır...ama okumuyosa kasılırım biraz...hele sayfaları çeviririken...gazete sayfası çevirmede ve dar alanlarda köşe yazarlarını okuyabilmede üstüme tanımam...ama neyseki yarınki yolculukta yanımda yabancı olmııcak...yani o okumasa bile haşır huşur kasmadan sayfayı çevirebilcem...saolsun arklarım...
***herneyse yatmalı..uyumalı...yola çıkmalı...gitmeli...gitmeli...sonra geri dönmeli, geri dönerken bilinmeliki bi daha gidilinecektir....:)

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

güle güle git, güle güle gel...ben de seni arıcaktım bugün.... dışarı çıkalım mı diye... iyi ki aramamamışım...:PPPP

Ekim 21, 2006  
Blogger nu'n said...

burnumda tüten o şehre bi selam götür benden de:)

Ekim 23, 2006  
Blogger hephercokhic said...

geç olmuş ama iyi yolculuklar ( en azından dönüş için:)) )

Ekim 26, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker