Perşembe, Aralık 21, 2006

orda mıyım?

*
an
an ve an
hızlanan zaman
yol alır göz kenarlarımdan
parmaklarımın ucundayken ses telleri odamın
nameleriyle yollara çıkmak bu roman
git git durmaz hiç git git
sayfa sayfa dolanan
uyanılmayacak
hiç bir zaman
bu rüyadan
*****
***
*
***bazen saklanırım...bağlantılarımı da koparmak isterim herşeyle herkesle...ama bu istek uzaktan uzağa küçük bir delikten neler olup bittiğini izlememe engel olmaz...haberdar olmak, bilmek istemek en doğal hakkımdır...insan sosyal bir varlıktır ya (bende insansam.!), böyle öğretilmiştir ya bize, ki doğrudur bu bence, bu yüzden öğrenmek isterim hep hep hep...ne kadar uzaklara saklandıysam, yada ne kadar uzaklara gittiysem baktığım delik küçülür...ama asla kapanmaz...kapandığı anda kimliksiz hissediyorum kendimi...hiçsiz kadar hiç...
***sadece insanlarla konuşmak, gezmek dolaşmak gibi algılanmamalı bu saklanma...düşünmemek demek bu saklanmak...hiç bir şeye karşı sorumlu olmak bu uzaklaşma bu kaçış, anlamsız bir yüksüzlük getiren bişey kendi kendime...buna ne derseniz deyin...görmemezden gelmeler, adamsendeler, alemler, içmeler sıçmalar...hepsi bir...
***deve kuşu kafasını sokar yerin bin kat! dibine hesabı...
***yüzleşmek gerek bir yalanın içinde yaşamaya başlamadan önce...yüzleşmeliyim, yüzleşmelisin...baktığın deliği büyütmelisin....gerekiyorsa kumaşı yırtmalısın delik büyüsün die ey çocuk...
***çoğu zaman isimsiz, anasız babasız bi piç gibi olduğundan ve keybedecek birşeyi de olmadığından bu saklanma hissinin içimdeki ne yapacağı belli olmaz...ceset torbası gibi sarı verir her tarafımı...bilemem ama bilmeliyimdir...saklanmaktan kaçmalıyımdır, sınırları aşmalıyımdır, bilmenin bi tarafına koymalıyımdır,yukarılara çıkmalıyımdır...sıradanlığımdan sıyrılıp senden daha farklı olmalıyımdır...
***her kapıyı açan bir anahtar olmak gibide bişeydir bu kaçışlara karşı olma durumum...şöyleki: kaybolan anahtarların hangi kapıyı açacağını bilme olasılığım bir bölü dünyadaki bütün kapılarsa, hiç bir zaman kaybolmayan ve her kapıyı açan bir anahtara sahip olmak ne kadar da güzel olurdu...hım güzel...güzel bi roman konusuymuş bu...:D
( bu yazdıklarımı okuyup banaküfretmeyiniz ne olur kuzum...kendimle muhabbetime tanıklıktır anladıkların...bi b.k annadıysan...:)...)

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

yimişsin olum kafayı sen...:P

Aralık 22, 2006  
Anonymous Adsız said...

Anladim, anladim anlamaz olaydim! Üstüne, üstlük susuyorum!

Ocak 10, 2007  
Anonymous Adsız said...

Anladim, anladim anlamaz olaydim! Üstüne, üstlük susuyorum!

Ocak 10, 2007  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker