Pazar, Aralık 24, 2006

ayrılmak



***tesadüf, rastlantı, denk düşme,
zaman, mekan...
yollar biryerde kesişir...


***yol gider...adımlar gitmez...
alevler sarar...ateşin çıkar...
kramplar girer...kelimeler karışır...
gözlerin kamaşır...

***konuşmaya başlanır...saatlerce...
annattıkça annatasın gelir...
bakılır... gözler alıcıdır...


***zaman geçer...kelimeler akışkan...
nekadar da çok annatacak şey var!...
bitmesin bu konuşulanlar!!?...
anlam bitmesin...aşk????


***daha çok annat bana seni...
beni sen yap...
vaz geçme konuşmaktan...
sarım sarım sarılmaktan...

***yanan konuşur...
diğerinin gözleri kapanır...
belkide uykusu gelmiştir...
belkide dinlemeken yorulmuştur...

***uykuya dalan uyanır...
kıyamaz onun kurduğu hayallere...
uyanan da hayallere dalar...
ne güzel..elele kaçmak...
uzaklarda koyun koyuna uyumak....
göz göze diz dize denizlerce öpüşüp durmak...

***zaman geçer...
ne kadar da çok konuşuldu...
gerek var mıydı?...
bi zamanlar yabancıydı...
şimdi canım...gizemini tükettim...
canım ama gizemsiz...
bildiim...benden...
ben zaten kendimden bıktım...
bir ben daha??....
alevler azalır...
bu rüzgar tanıdıktır...

***kararını vermiştir "sönen"...
bi tane daha kendinden istemez...
canını koparır...canında bırakır...
akıttığı göz yaşları yanan alevi sönüm sönüm söndürür...
közü soğutur...
"sönmeyen"...şaşkın...
sona geldiğini bilmeden dibindedir alevinin...
"sönen" yüzünü döner..
"sönmeyen" son bir gayret,
ateşini tutup dönen yüzü görmeye çalışır...
yüz dönmüştür..


***"sönen" ,
yüzü gibi adımlarını da
durduğu yerden yoluna doğru çevirir...
duran adımlar yolluna arkadaştır artık...
"sonra sönen" gidenin ardından bakar uzun...
göz yaşları ateşini sönüm sönüm söndürür...
adımlarının durduğu yerde eşelenir biraz yüzü yerde,
giden adımların durduğu yerde...
"sonra sönen" yavaşça döner...
adımları yoluna arkadaştır artık...

(dan franck'in ayrılmak'ından sonra kendime ve kitaba ithafen tekrar)

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

çok güzel yazmışsın.. diyecek bişi bulamıyorum ama insan hep yanıyor aşkta

Aralık 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

Yeni yılın sana çookk güzellikler getirmesini dileyecektim..
Bir de istediğin ne varsa hepsine kavuşmanı..

Kendine iyi bak..

Ocak 06, 2007  
Blogger SoSo said...

Çok başarılı bir post çok beğendim.

Ocak 08, 2007  
Blogger samaraata said...

lafazan dünyanın sesine kulak verdiğimde sesimi yeniden duyabiliyorum midemde, gümbegümgüm...
aşkla kibritin en benzeşmesidir. yanar biter ama aslolan kimliğin başkalaşmasıdır.
başka da yorum yok sana.
eline kalbine vs. nerdense işte sağlık dilerim.bi de geçmiş olsun tadını çıkarırken:)

Nisan 19, 2007  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker