Cumartesi, Haziran 30, 2007

eşek arısı


***birinin hayatından elini kolunu sallayarak çıkmak nasıl bi şeyki...sanırım hiç bişey...ki bende çıkmış olabilirim ve hiç bişey hatırlamıyorum...hiç bir duygu pötürcüğü yok...
***ya bildiin bütün herşey, inandıkların, kendin sandıın, sandıkların, bütün değerlerin hiçse...o hiçlerin hiç olmadıına kendini inandıran senin gibi başkalarının olması saçmasapan bir varoldum ispatı mı? ki? evren nerde, insan nerde, insanın aklı fikri nerde...neyin ne kadar önemi var...
***kalıplaşmış düşüncelerden gına geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....rahat bırakın beyinlerinizi.....................rahat bırakın çocukların beyinlerini.....benide kendim rahat bırak...
***hani sen şimdi gittin ya...ben böle bi garip oldum arkandan...ama sora düzeldim...iki gün soradan...kimseye anlatamadan, geçti gitti...
***tutamayacağımız sözler vermemyelim...ararım dedikten sonra aramamazlık etmeyelim...bu duruma okadar maruz kalıyoruz ki farketmek zor olabiliyor...bazen birileri o sözün hesabını sorabilir...umursanansa hesabı soran susmalı alttan almalı hak vermeli, umursanmayansa kafaya takmamalı gtüne koymalı...
***masa lambası olmayan insanlara karşı soğukluk beslerim...masa lambası sıcaklıktır...masa lambası olmalıdır...tüm ışıklar söndüünde çalışma masasındakimasa lambası yanmalıdır...dosttur, sırdaştır, yoldaştır o....
***yazın güneş gözlüğü takmalı...taktırmalı...haşat olmakta insan oğlunun gözleriyazın...hele lens mens takıoya bide...kuruyo olm o göz..göz pınarı oluyosana göz kurağı...ultraviole falanda fişmanda var tabi diğer faktörler...
***bugün itibari ile 45 gün tatil bana...
***bazı zamanlar çok kolay duygusal olabiliyorum...insanlara kolay inanıyorum...o nedenle mesafeli davranırım...onların bana çabaları inanma güvenme nedenim olsun derim..bana kalsa ohooo...herkese boncuklar daıtırım...inanıp güvenip gte gelmek an meselesidir bu hayatta...
***age of empires manyaı oldukkaç zamandır...7 sene önce günnerce oynardık celeron466 larla PII lerle...şimdi yıllar sora yine 3-4 kişi evde toplanıp saatlerce oyun oynuyorusss..öslenmiicek gibi diilmiş...herşeyi bırakıpkendimi PC oyunlarına adamak istiyorum...
***şimdi bu yukardaki kedi ne diiceksin...o varya çok güzelbi kedi...kuzguncukta yaşıo...şehrazat die bidizi varya orda bu şehrazatın kayınpederini oynayan yaşlı biamca var oyuncu...onun evinin penceresinde takılıo...acaip yavşak bi erkek kedi...ama götürmedii dişi kedi yok gibi mahallede...
***geçen hafta sonu balıkesir'deydim...küçük şehir huzur dolu die düşünürken, istanbul'a gelip boazı falan görünce içim çağladı içim...daa nediim ki!..allan sonumu hayretsin...
***tetris tekrar popüler olsa ya...bin yılın en süper gameboy oyunu..üstüne tanımam...tetris gameboyu alayımbari..izmir e giderken yolda canım sıkılmaz...
***yalnız yolculuk yapmaktan sıkılınılıo belli bi zamandan sonra...
***üniversitedeyken abaza olan bütün arkadaşlarım evlendi...
***"death proof" çok eğlenceli...düşündüümden daha çok eğlendim filmde...var bu tarantino da bişiler...ama "kill bill 2" gibisi henüz olmadı benim için!!

2 Comments:

Blogger Mathy said...

balikesire ne ara gittin?
filmede gitmişsin...
kim gitti de ardından bi tuhaf oldun?
gitmeler gelmeler, hayatın akışı...

"tutmayacağı sözler" ve "tutamayacağı sözler" kavramlarına takılı kaldım iki gündür..

kedi süpermiş...aslan parçası...:P

Haziran 30, 2007  
Anonymous Adsız said...

sen seviyosun böyle haşin kedileri unut. ben korkuyom böyle hayvanlardan.
gidenin ardından iki gün sonra düzelebilmek de ne lükstür bilir misin? :)

Temmuz 03, 2007  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker