Salı, Kasım 06, 2007

bazen


***88.2 MHz... kulağımda şimdi... sanırım trt 3 radyosu bu frekans...radyomda kayıtlı... dj lerden anlıyorum trt olduunu... bide bu vakitlerde yaptıkları programlardan... blues çalıolar... özlemişim dinlemeyi... yavuz çetin geldi sonra aklıma... sonra bana blues u sevdiren şarkısı "çok istiyorum" geldi... :)... hatırlayınca mutlu oluyorum sevdiim şeyleri... blues ile ilgili bi yazım vardı ona link verecektim aslında bu yazıya döndüümde onada ulaşabilmek için, ama blog içinde aradım aradım bulamadım...kimbilir nerde....büyük bi hatırlama sorunum olduundan kısada olsa kişisel tarih konumundaki blogu arasıra tekrar okumak güzel bi his...flashback gibi... geçen sene mayıs ayında yazdıkarımdan biri hoşuma gitti ama link sayfasını veremedim yine burya... bigisayarla uğraşmaktan sıkılıyorumgaliba bi link i bile beceremedim, üşendim sonra..okudum şöyle 2006dan bişiler, sanırım artık 2006 dan sonra pek değişmiyorum...aslında demek istediim şu:
neydi o kitabın son sözü meti? hatırlatiim ben hemen,
"değişen bir şey yok, ama her şey farklı"...

4 Comments:

Blogger Mathy said...

böhüüüüüüüü...

Kasım 08, 2007  
Blogger pass said...

o kitap?
senden sonra benim okuycam kitap mıydı yoksa ? heii

Kasım 08, 2007  
Blogger uNut said...

meti, kitabına mı ağlarsın yoksa...:D korkma güvende o unut abisinde...

evet passssss...galba o kitap o kitap... çünkü o aralar bana geçti o kitap...:)

Kasım 08, 2007  
Anonymous Adsız said...

ben "burası" başlıklı yazın için yorum yapmak istedim. niyeyse beceremedim bi türlü. yorum yapasım geldiğinde zaman-mekan tanımayanlardanım hem :) O yüzden buraya yazıyorum.
orası sessiz falan değil yahu, resmen çığlık atıyor o fotoğraf..

Şubat 21, 2008  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker