Pazar, Aralık 18, 2005

sayıklamalar...


***hava ıslak bugün...yamur yaadı bütün gün...biraz önce çıktım tümgün ilk kez dışarıya...iki bira aldım...arkadaşlar geldi...muhabbet...aklım tezde...nasıl bitecek...bitecek mi?...biterse oluşan boşluu ne nasıl dolduracak?...planlar...planlar...yapılacak işler...idealler(para için olmayan)...bi sürü şey aklımda...yapmak istediim...gitmek istediim uzaklar o kadar çok...söylemek istediim şarkılar o kadar çok...okumak istediim kitaplar o kadar çok...zincirlerimden kurtulur muyum istediklerimi yapınca ne dersin?...kurtulmak isteyip istemediimden habersizim...bu zincirler belki beni ben yapan...ne dersin?...
--------------o-------------------
***ses yok...seda da yok...iki üç yazılmış kelime...biraz zorlarsan belki bir cümle, anlamının yalın olmasından korktuum, altında başka anlamlar olmasını istediim...bana farklı olan...ama herkese aynı olduunu biliorum artık...
***sadece tek bi kelimeyi aynı anlayabildiim tek bi insan, tek bi yüz...sessizdir...uzaktan bakar bana...konuşmalı...
***bisürü şey aklımda...ne zaman azalacaklar?...o,bu,şu,ben,sen!...
***yeşile dönmeyen renkler...
***tepedeki çimenliğe ne zaman varacaıma iddaya var mısın?
***yamuru seviorum...çok...ıslanmayıda...hepsi bu...
***gitmeli...uzak olmalı...toplamalı, doldurmalı sırt çantamı...gitmeli...trene binmeli..nereye götürürse...12.istasyonda inmeli...deli gibi fotoraf çekip 12.istasyon adını vermeli bütün fotoraflara...ne dersin?...
***dinle...yamur yaıyor...
***trenin restoran vagonunda bira içmeli...beyaz örtülü masalarda...
***eski fotorafları atmalı artık...
***kar daha mı güzel yamurdan?...kar mı yaacak?...
***gitarımın akordunu yaptım...beklio...beni...
***alıştım...unutmak diil...alıştım...
***...


(fotorafı çeken ben deilim...)

3 Comments:

Blogger ece said...

Kimler zincirlerinden kurtulmak istiyor el kaldırsın!
Kimler gitmek istiyor, bilmediği uzaklara ?

Kimin ideali yok ki hayata dair...

Aralık 19, 2005  
Blogger passive said...

bir zincir giderken yenisine bağlar insanı..
ve kelimeler hiç aynı anlamlarda kullanılmaz , eşanlamlı kelime diye bi şey de yoktur aslında...
bendeki yağmurla sendeki aynı değildir...
gitmek ille de gitmektir..

Aralık 19, 2005  
Blogger uNut said...

hiç bişey aynı deil...
ne güzel yahu!!!...

Aralık 19, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker