Pazartesi, Kasım 21, 2005

günün menüsü

***önce aç karna iki efes devrilir ki kayifler yerine gelsin bi kaç gündür bozuk olan balans ayarı geçicide olsa yapılsın…
***balansı ayarlayınca bu ayarla bloga yazılmalın die düşünüp yazılmalı…
***arada bi bademe bakmalı napıo die…sıpa çekmecelerime girmeye başladı…
***bezelyeli makarna yap….güzel…
***piliç baget yap….ala…….
***havuç salatası yap…bol limonlu….hımmmm…zeytin yanı unutma….((ağabey(((abi çokkomik..bak "ağabey" yazmışım ya...çokgüldüm kendi me...nası yane...))bu zeytin yaa nası güzel bişiii yaaaaa…)))
***bundan iisi can saalıı die düşün….çek….
***doymuş karına efes içmeyin arkadaşlar…uyutur…açkarna için…
***afiyet olsun bana….oh…ikinci şişe de bitti…şimdi yemeee…;)

1 Comments:

Blogger Mathy said...

demin gittim markete aldım pilicimi.. miller aradım yoktu yakınımdaki markette..aldım biramı salatamı yaptım piliç köftelerimi pişirdim.. biramı içtim.. bekledim yarasın die.. sonrada yemeğimi yedim. sonra seni okudum.. piştii.. :)

Kasım 21, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker