Salı, Kasım 08, 2005

pi


***(intro)şarkı söylesen seni daha çok severdim pi...hep gizemliydin...hep ç sevdim seni...ilk söledikleri andan beri biliorum : 3.14...hiç unutmadım...ama şarkı söylesen daha çok severdimseni...

***gerçekten pi bambaşkaydı...romantik bi yaklaşımım vardı pi ye karşı..başkaydı...hepsinden daha farklı...kendine özgü...farklı...biz insanoğlunun hepolmak isediiama asla olamayacaı gibi bir fark bu...ama pi nin sadece çemberin alanının bulunmasından yada çevresinin hesaplanmasından ötede birşey olduunu kimse söylemedi bize...ikipire ler...pirekare ler...pi hepimizden daha devingen...evren kadar sonsuz...(3.14 olan kısmı nakkaşın laleye sığdırabildii kadarı...) durmadan sonsuzlua doruuuuu gider...limit sonsuzda biter(?)...ama eğrisi ekseni hiç kesmezzzz...
***hepimizin hayata karşı durmak istedii gibi bi duruş bu...olunması gereken eksende ama ekseni hiç kesmeden , yüz göz olmadan yukardan baka baka doooooruuu yürü....
***ewet pi sadece formüllerin sabiti olmasa, şarkıda söyleyebilse daha çok severim onu...ben sadece yaşamak zorunlulukları için kesişip durmasam hayatla, karşımdakilerin korkaklıkları benim cesaretsizliklerime dönüşmese, sonsuzluklara doru iteleseler beni baara çaraa şarkı söleyebilsem sokaklarda bu geece daha çok severim kargaşayı....

2 Comments:

Blogger passive said...

belki notalarını kaybetmiştir "pi" de..ya da doğru yerleştirememiştir bildiklerini yan yana 3.14 deyip susmuştur.

Kasım 08, 2005  
Blogger uNut said...

pi hep pi ydi...sevdirmediler bize...bazen kendini sevemediin gibi?kendimizi de sevdirtmiyolar bize!!!((nası bi dünyadır????))

Kasım 09, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker