Pazartesi, Ekim 31, 2005

ıslak sıçan

***bademi yıkamak kolay deil...hemde hiç...nasıl olduunu anlamıyorum ama bi şekilde başına bişeylerin geleceini annıyo ve kaçmaya başlıyo....odaların, mutfaın kapılarını kapatıp koridorda sıkıştırıyorum bende...kucaama alıyorumdurmuyo edepsiz ya...tutuyorum karın boşluundan...yok bana mısın demio...ensesinden yakalamak gerek...önceden açmıştım sıcak suyu....attık altına...canım benim ya....durur o suyun altında öle...çaresiz..arasıra kaçma manevralarını eksik etmez ama...kedidir ne de olsa...ben ondan daa çok ıslanırım yıkarken...şampuanıda var özelll...tüylerini parlatır...kuruyken aslan yavrusuna benzeyen nazlı böcek, ıslanınca sıçana döner....güzelce şampuanlanır orası burası...durulanırken durur öle...hiç kıpırdamaz...çaresizlik midir hoşuna mı gider haspanın bilmem...ıslak sıçanı havlusuna saearsın soraaa...kurularsın...durmzki..ille gidedek...dur kızım kurutcaz işte alla alla...o kadar tüylü kü havlu sırıksıklam oldu...hala kendide sırılsıklam...sıra kurutma makinesinde...tut abi göbeene göbeene...ohh mis...taradıkda güzelce...ne güzel oldun kız..((patiyide yedik ama bu arada...))

1 Comments:

Blogger passive said...

kediler ve sahiplerii...
sibel imiz vardı bi de badem çıktı..

Kasım 01, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker