Cuma, Ekim 14, 2005

yavaşşş...


***bugün düşmek istediim bi not yok...yazıyorum...pencereden görünenlerle yetinmek istiyorum...hayatın dışı olan ama benim kadar hayatım olan...belkide ta kendisi olan pencerenin içi...içim...
***zamanın bu kadar hızlı ilerlemesini sevmemeye başladım...neolduunu anlamadan yaşamak????...ne olduunu anlamak istiyorum...gözlerinin içine bakarak konuşmak istiyorum!
***çok hızlı...herşey...daha edilecek lafalar var...gün bitme artık!?yeter?!
***yaşlanma hissi mi bu?
***çok şey beklemek mi hayattan??
***büyümek olmadıı kesin...çünkü uzun zamandır büyümediimin farkındayım...büyümek mi?..umrumda diil.....
***daha yavaş...daha senle...daha sana yakın...daha uçsuz....daha bucaksız....yavaş yavaş...
***ne ki bu?

2 Comments:

Blogger passive said...

büyümek mi niyekii

Ekim 14, 2005  
Anonymous Adsız said...

bana hatırlattı
şu dizeleri
nedense


Bir sey kaldi gecelerden birinde
Senden
Oncesinde bilinmemis bir sey,
Silinmez bir ses gibi giden..
Kelimelerden buyuk, kelimelerin icinde,
Bir sey kaldi senden
Yasamalar'in arasinda kacamakli.

..........
..........



Özdemir Asaf

Ocak 26, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker