Cuma, Eylül 30, 2005

gamı blues bi şeyler...



***gözlerimi kapatıyorum....her zaman diil bazen...boş........
bazen her zaman diil....neden boş?...peki dolu mu olması
gerekiyodu ki?...bu durumda işin içinden çıkamayıp
bırakıyorum ben...normala dönüp hemen açıyorum
gözlerimi...işte herşey...burda.......ben...dışarsı denen her yer...bitenler...gidenler....gidilen yerler..sevgililer...terkler..edilişler...gitar sesii...huzur...oturduklarım...konuştuklarım....dudaklarım...gözlerin....
hoşçakallar....acı sandıklarım...ve sonra gerçekten acı olanlar...
yalnızlık hikayeleri....asla bilebilecek
kadar büyümediimi farkettiim anlar....hissettiklerimi sevmeye
başladıım andan bugüne geçen her an....kimsenin bilmedilkeri
...herşey burdaaaaaaaaaa.....(daası var...)

1 Comments:

Blogger geugeuque said...

kirpikler ok ok...güsel bi çalışma...:))))

Ekim 01, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker