Pazar, Ekim 09, 2005

ayna


***arkasında mı duruyosun aynanın?....ayna sen misin?....ayna mı sensin?...gözlerimi alamıyorum üzerinden...ben misin?...hep orada mı kalcak siluetin...içinden mi çıkarsın aynanın???yoksa arkasından çıkıp gelir misin???..........bilmiyorummm....gözlerimi alamıyorum üzerinden!!!!ben misin??..
***aynı kelimelerle başlıyor cümleler....ayrı sokakların içinde kaybolup aynı yerde buluyor aksini...dokunuyosun...souuk!!!benim gibi sende...souk...senin gibi bende souk..sadece silüet?
***kapatsam gözlerimi...ayna karşımda..varlıı şüphesiz...görmemek elimde...
soukluu incitici...hissetmemek elimde...
aramak çok zor...aramamak elimde...
***elimde ben!?arayıp duran!?yazıp çizen!?
***hep açık gözlerim....
***gözlerimi alamıyorum üzerinden!!!!ben misin??..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker