Pazar, Ekim 30, 2005

4 his



*** 1)bazen ortalıın karardıını hissediorum...yapmam gerekenleri yapamıyorum istemiyorum çünkü...gitmeme gereken yerlere gitmiyorum istemiyorum çünkü....aramam gereken insanları aramıyorum...gerekliliklerden sıkılmak bu birazda...

***2)""beni benimle bırak giderken,başka bir şey istemem ayrılırken,bana bir tek beni bırak ne olur!gerisi senin olsun.""... Zuhal Olcay ın yorumladıı bir şarkı ...yaşananlardan sonra, (genelde kötü ise farkedilir,mutluyken sırıtmaktan göremezsin) insan kendisiyle kalmak için(yalnız kalmakla ilgisi yok) öle büyük savaşlar verirki...depreşir durur...hiç bi şey düşünmeden sadece kendinle kaldıın anın derinlii her zaman etkilio beni..ancak bunu çok az yaşaya biliyorum...kendimle kalamıyorum...

***3)benim tek derdim kimsenin gölge etmemesi...başkada bi b.k istemem...

***4)içimden hep güler vaziyetteyim son zamanlarda...başıma gelecek bişeyler var galiba!!!

2 Comments:

Blogger passive said...

senin sırıtası günlerin galbaa..du bakalım nolcek..

Ekim 30, 2005  
Blogger Mathy said...

nekahet dönemi olmasın sakın??? :P
hadi hayırlısı...
bahar mı geldi yoksa senin oralarada? :P

Ekim 31, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker