Perşembe, Kasım 24, 2005

üstten üç...

***susmakmıkonuşmakmı...
***kalmakmıgitmekmi...
***sevmekmitiksinmekmi...
***bugünlerde bol bol müzik dinliorum...
evde ve yolda...zaten başka biyerde
bulunmuyorum...
***uzundur dinlemediim iki şarkı dün
kafamı karıştırdı...
***kulaımda kulaklıklarla sokaklarda trafikte geberecektim...kopmuşum...

***1.si
Soldier Of fortune idi, umutsuz bir gerçekçilik...kaybedenler kullübünün kapı yazısı kıvamında sözler...(Kaybedenler Kulübünü dinleyen var mıydı aranızda?eskiden radyo eksende?)...yaşadık ama yalnızız hala bi bok da olmadı onca tepişmeden bişii çıkmadı yı anlatıo şarkı...bence tabi sözlerin arkasında...üniversite zamanlarım geldiaklıma...örenci evimiz...banggır bannggır bu şarkıyı dinlediimizsorada elimizegitarı alıpçaldıımız zamanlar...
bitarafımızın bitarafımaza denk olduu zamanlar...
***2. si
Still got the Blues idi, bu şarkının son solosunda geberiodum işte sokaın ortasında...farları gördüm ama farketmedim...neyse...uzun dur dinnememiştim ve abinin sözleri içimi hoplattı...kıvama geliyoruz demekki...eskiden kolaydı gerçekten herşey...bedelleri nasıl ödeyeceimiz umrumuzda deildi...ödenen bedellerden geriye işte böle blues nameleri kalıo...geçmişten gelip şimdide anlam buluverio...blues...hayat çok mu basit hep mi aynı...ama bu şarkıyı dinlediinde ve içinde bi şeyler czzz ettinde anlıyosun abinin bu soloyu nasıl atabildiini...o notaların abinin neresinden çıktıını annıyosun hafif...sora kıvama geliyoruz demmek ki oluyosun...((tam kıvama gelince de ölüosun heralde daa kıvamlısı varmı??...))
***3.sü Aylin Aslım ablamızın yorumladıı Bazı Yalanlar idi, madem bu şarkı böle sölenebiliodu da teo abi nie söledide s.çtı ki acaba??...dedim içimden çünkü ben bu şarkıyı sevmezdim..taaa kiii...ablaya kadar...şarkının başında ablanın sigarayı içine çekişi (üflemesi diil ama) ürpertir içimi...ve bu şarkıya çok gitmiş...olmuş...aslında bu şarkıya uzundur takmış durumdayım...yalanlar kabustur beterdirbazen kabustan...
***eskilerden çıkıo bana anlamlar bugünlerde
...

2 Comments:

Blogger Mathy said...

aylin aslım süper söylemiş walla. son takındım o benimde..çok güzel sölemiş çok.. " birşey sevmeye değerse, ölmeye de değer mi!!!".bence hiçbirşeyi sevmeyin, sonra da boşu boşuna üzülmeyin. ölmeyin..

Kasım 25, 2005  
Blogger uNut said...

bence sevin...sevilmeye deymezleri asla...sevebildikleri için üzülmeli insan be matilda...ne ki...

Kasım 25, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker