Salı, Aralık 13, 2005

kuru...


***gözyaşlarıma
dokunmadığımı
hatırladım, fark-
ettim belkide...

uzun uzun olmuş
nekadarını

hatırlamıyorum bile...

***yamurları seyretmekten, yamurlarda ıslanmaktan
kendi yamurlarımdan uzak kaldıımı farketmek bu...

dinen yamurun ardından cama vuran her yamur damlasının
bıraktıı, varlıklarının ispatı olan yol izleri çekilen bulutların
ve alabildiince insanın içine işleyen güneşin gölgesinde kalır...

***gözyaşlarıma olan özlem değil içimdeki...açan güneşin artık
sıradanlaşmasının gözlerimi yakınlarıma çevirmeme neden olması
sadece...baktıım yer güneş değil artık!...nede gökyüzü!...

pencerelerimde gözlerim...
pencerelerim gözlerim...

(where's my mind çalmaya başlar, bu yazı burda biter ... )

3 Comments:

Blogger su said...

umut harika bir foto eşliginde oolmuş bu yazı tebrik eder gozlerinden operiz bizler nevin sibo ve ozge olarak

Aralık 15, 2005  
Blogger uNut said...

yaw nası bi yorumdur bu...eksik olamyın sakın...

Aralık 15, 2005  
Blogger su said...

ben bugun uzun uzun yürüdüm yamurda ve uzun uzun dokundum goşyaşlarıma ne kadar da bitememişlerrr. ne kadar da çıkasıları varmış:)

Aralık 18, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker