Çarşamba, Mart 15, 2006

sayıklamalar4

_ son zamanlar dumanlı.son zamanlarımı nasıl geçirdiimi durup düşünmeye çalıştıımda dumanlı.görünmüo.bu iyi bişey midir?
_sanırım hastalandım.ateşim var.
_"serzenişte"yi hatun kişi sevgilisine yazmış.güzel yazmış.kendini ele vermiş her kelimesinde.
üç kaadada yatarım,üç de göbek atarım yeterki sen ol..da ol...dio...ne olmasını istiosa...kul?köle?zart!zurt!
_bu çiçek senin için!
_REM in shiny happy people die bi şarkısı vardır...klibide kendiside haz dışıdır...nakarattaki çocukşarkısı tadı aslında bu hissi uyandıran...
_Helldorado die danimarkalı bi grup vardır, vokali REM in vaokaline acaip benzer...bilmem sizi alakadar eder mi?
_ayça şenbaşkan çok matrak bi hatunmuş...(N101 17-19 arası( Frekans Modülasyonunda 101 MegaHertz))
_ya ne farkettim...ben çok sabırlıyım...bu sabırlı olma durumu bana çok zarar verior...aranızda bana sabrımı şıftırtabileceim bi yöntem bilen varmı?
_28 de ne?ben 20 mide durmuşum!
_LES e ne b.k yemee gireceimi bilmiom...ama boris ille girdedi...giriom...
_TEZ i çok ihmal ettim...duyduuma göre tez jürim benim için ses geçirmeyen boru imaline başlamışlar...
_laf annatmaktan sıkıldım....
_yalnız kalabilen bi insanım...bu özelliimi yeni yeni keşfediyorum...kimseyi istemiyorum...şşşşştt...sessizzzzzzzzzzz............
_962869**** ÖSYM numaram...vay bea!!10 sene olmuş...ne biçim hayat lan bu!
_vergi numaramıdamı yazsam...:P
_badem artık tüysüz bir kedi...tabi 1 aylıınıa falans....
_çokçok küçükken dayım bana ayı yogi dermiş...ayı gibiymişim...şimdi tığğğğğğğğğğğ gibiyim....
azıcık bira göbeeeee....
_yıllardır kot bedenim değişmedi...32 32 yada 31 32....ne bu istikrar kardeşim...demekki götügöbeee salacak bir bünye içinde barınmıyorum...burdan bu çıkıo...sıksam taşı, suyunu bile çıkarırım...
_"match point" e git...valla..ii film...kimse gitmemiş...kimseyle muhabbetini yapamıom...içimde kaldı...
_dominos pizza ya gidion, iki orta boy pizaya 15 ytl verion...eve servis çaıırınca 15 ytl ye bi ortaboy pizza gelio...ne lan bu...motorlar bu kadar yakıomu?...servis maliyeti nedir?????sttrsingtsin!
_şebnemferahın canlı performansı ne kadar ii abi ya....
_sanırım ateşim var...seninde umudun!!!

3 Comments:

Blogger Zehra said...

Bence tezini ihmal etme:) Sonucu kötü oluyor..Önce sesizlik oluyor hocalarda..sonra kızma aşaması en son davullu zurnalı kovma:))yani benim hocam beni tehtid ettide (atacam seni diye) azcık ondan şeyettirdim:))

Mart 18, 2006  
Blogger aquarious said...

şebnem ferah'ın canlı performansı mııııı?çok kıskandım çok ,tez elden ben de gitmeliyim.

Mart 18, 2006  
Blogger dipchik said...

sabırlı mı sabırsız mı olduuma bi karar verebilsem
hatta kararlı bi insan mıyım yoksa kararsız kazım mı
net miyim muammalı mı
hummalı? evet en kesin tanım bu hummalı

Mart 24, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker