Pazar, Mart 05, 2006

konvers

***bordo renkli konverslerim var...sanırım 7 sene kadar önce almıştım...nereden aldıımı hatırlamıyorum...kadıköyden bi yerlerden...o zamamlar konversler "CONVERSE" olmamıştı daha...tek tük eskipüskü konversler olurdu ayaklarda...her yerde satılmazdı...bayiisi falan olmazdı da yani...çünkü satılmazdı...para kazandırmazdı çok...bende zar zor bulmuştum...bulduum yerde iki çift kalmıştı...senelerce giydim...hala giyerim...aynı konvers...yeni modeller gibi şaşalı görüntsü yok...gayet sakin bir ayakkabı...ilk aldıımda arklar bıyık altından sırıttılardı...o ne lan öle...bordo ayakkabı felan die...geçen sene şu an oturduum eve taşınırken bi yerlere sokuşturmuştum ve geçenlerde buldum...kir pas içinde kalmış zavallım...attım makineye yıkadım..gıcır gıcır oldu...:)...eski delikanlı ya can verdim...bağcıklarını da yıkadım...bembeyaz oldular ama eski oldukları belli...işte en çok sevdiim şey bu : eski, hala sağlam ve temiz ve her açıdan baktıında eski olduu belli,yaşamış abi, yaşatmış abi...o sebeplidir ki yeni şeylerigiymek o yeniler eskiyene kadar biraz sıkıntı veriri bana...kot, tişört, ayakkabı falan...bi de biraz önce ne düşündm bak: olm ben öldüümde kotumu, yeşil tişrtümü bide konversleri giydirip gömsünler beni...:)(bölece kefen parası biriktirme me de gerek kalmaz...hazırdır...)...gerikalan ne varsa ona buna dağıtıla bilinir...bi de benim yeşil tişörtüm vardır...uzun kollu...yaklaşık 11-12 sene önce doum günümde alınmış olan...onun üstüne kaçtane aldım ama hiç biri onun tadını vermedi...bi şeyi böyle sevdiimde asla bırakmam...taki o şey yok olana kadar...
herneyse..ayakabımın bağcıkları masamın üstünde...yıkanmış konversler kitplarımın arasında dinlenio...takılıolar öle ortalıkta...havalar ısınsında mesaie başlasınlar...

3 Comments:

Blogger passive said...

senin de zamanın gelmiş bre :P

Mart 05, 2006  
Blogger aquarious said...

hatırlar gibi oldum o bordo konverslerini ,nerden diyeceksin valla onu bilemeyeceğim ama tam da bu yazıyı okurken gözümün önüne geliverdi :) bu kadar kirlenmişlik içinde ne varsa eskilerde var,dediğin gibi yaşanmışlıkları barındırdıkları için olsa gerek...ellerine sağlık ,konverslerine de uzun ömürler.)

Mart 05, 2006  
Anonymous Adsız said...

mor konvörslerimi yıkamadım yıkamıycam, hatta yanları açıldı yabışdıttırtmıycam.

Mart 24, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker