Cuma, Ocak 20, 2006

gamı blues bi şeyler 2

herseferindeumutsuzcakaranlıktıyollar.hersefe
rindeumarsızcasouk.necesaretimvardınegücüm
neağlamaktangörürdügözüm.kaçtım.durmadım.
herkesisöküpattım.sonratekrarattıımyerlerden
toplayıpyeniyerlerineiliştirdim.yenigelenlereyer
açıldı.dönüpkıçımıucunugörmediimmyolaçektimsik
tiri.belkibizamansonradönüpdolaşıpgörüşmeküz
ereydi.dönüşyoludahauzun.yalnı.kimsesiz.saçlar
ımkısaydı.sakallarımıkesmiştim.zayıflamıştım.el
lerimsoukveçatlamıştı.dudaklarımkuruvemorar
mıştı.gözlerimkısıkvepuslanmıştı.yürüdüm.uzun.
çokçokuzun.bitmedi.çokyürüdüm.düşünmekten
ruhumazaplarçektirdim.yürürkenkonuştum.çok.
konuşmaktankelimelerbitti.kavşaklardaoturdum
dinledim.çokçok.dinlemektenkulaklarımduymaz
gözlerimanlaroldu.mavilereaşıkoldumkulaklarıma
taktım.gözlerimhepyerdeydi.hep.hep.etrafabaka
mazdımbakamam.zamangeçti.saçlarıuzadı.sakall
arımuzadı.ellerimısındı.dudaklarımıslandı.gözleri
mferlendi.hızlandıadımlarım.mavileriçıkarmadım
hiçkulaımdan.bidekedimolduyanımdadolaşan.işle
redindimkendime.selamverdimmillete.siktirideçe
ktimhakedene.umrumdaolmadı.bağışıklıkkazanm
malıruh.hastalıklızamanlardabağışıklıkkazanmalı.
üşüdüğüsouktabidaaüşümezsıcaktırelleri.bikere
döndüysekıçınıhepdönecektir.yalnızlınıbilmiştir.
yalnızyaşamakistemeyecekkadaryalnızkalıpkeşf
iniçoktananlatmayabaşlamıştır.hepyalnızdıruğul
tuluinlemelerinkaranlıklarında.buuzunupuzun
yoldakaranlıabağlayacaksonunu.ozamanyenibihi
yebaşlıcak.kısakısaolacaklarbusefer.kısakısayoll
lar.
(^)
(eşlikçi parça: don't know which way to go,RUSH,Eric Abi)

8 Comments:

Blogger su said...

unutcum yazı iyi ama foto ondan da iyi, sen mi çektin, kim bu fotodaki, modelin pek bir güzel

Ocak 20, 2006  
Blogger Mathy said...

ne güzel yazmışsın....gözlerim yoruldu lakin...allam bende böle şeyler yazmak istiyorum....ama son günlerde hiç içimden gelmiyooo....

Ocak 20, 2006  
Blogger uNut said...

su'cuk fotoraf hakkında bilgi verdim.dikket edersen görürsün..

matilda, yorulmak isteyenler okusundu zaten...
(yollara çıkmak gerek içten gelmesi için)

Ocak 20, 2006  
Blogger passive said...

unut kuşu neden nasıl niçin gamı buluuuus olmuşşş

Ocak 22, 2006  
Blogger Mathy said...

:)

Ocak 22, 2006  
Blogger uNut said...

blues çünkü:
-düşmenin hayat olduu
-her seferinde bok içindeki başın dik olduu
-acının salya sümük olmadıı
-alamanın erdem olduu
-insanın insan olması gerektii
-aşkın olduu gibi kabul görmesi gerektii
-hayatın her koşulda devam ettii
-ve bunları anlayan insanları olması gerektii
-gerçekten yürein dipsiz kuyularından gelen tınıları olduu
için blues...
bu yazıyı yazdıımda da bunları hissettiim için blues.....
kapiş mi bi nebzecik???pas??

Ocak 22, 2006  
Anonymous Adsız said...

melaba!

Ocak 26, 2006  
Blogger uNut said...

oh yaf....bunca kurbaanın arasında yannız kalacaımı sanmıştım...
:D

Ocak 26, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker