Salı, Ocak 10, 2006

yeşilbere

***uzanıp dokunmak ...
***en yakını kelimeler...cümleler...
şarkılar...
***en yakını zaman...günü bitiremediğimiz zaman...
bitirmeye kıyamadığımız zaman...
nasıl geçtiğini anlamadığımız zaman...
en anlamlı beklemelerin yaşandığı zaman...
***en yakını uyku...aynı anda uyuduğumuz...
***sonrası özlemek...bilmeden...sormadan...duymak istemeden...
arzuyla...merakla özlemek sonrası...
bekleyerek özlemek...
***kelimelere minnet duyulmazmı uzakları düşünürken...
***aynı maviler, aynı yeşiller içinde saatlerce konuşmak...
turkuaz denizler...turkuaz gökyüzü...turkuaz gözler...
bana da bulaşsınlar...
***kedi gibi yumulup dizimin dibinde uyumalı kelimelerin...
gözlerini kapattığında beni duymalı kulakların...
uzaklara baktıında kokumu görmeli gözlerin...
***hayali bile güzel olmalı ikimizin...

8 Comments:

Blogger passive said...

uyumak ve özlemek...bu aralar en revaçta fiiller
ölmek gibi ikisi de

Ocak 11, 2006  
Blogger uNut said...

ölmek nası bişi bilmiom amma velakin..diğer ikisi ilginçler.....
uzak duramassın hiç....

Ocak 11, 2006  
Blogger Mathy said...

aşk sarıp sapmalamış gibi biziiiii....:P

Ocak 14, 2006  
Blogger uNut said...

aşk mı?....

Ocak 14, 2006  
Blogger Mathy said...

diil mi? :P

Ocak 15, 2006  
Blogger Mathy said...

yazını okurken güzel şeyler hissettim, mutluluk hissettim.. adına da aşk deyiverdim.. :P

Ocak 15, 2006  
Blogger uNut said...

yazılan aşk!! ama yaşanan aşk deil ...:)

yaşanan aşk sarıp sarmalar.....dı mı??
bilirsin...

Ocak 15, 2006  
Blogger Mathy said...

ebet...

Ocak 15, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker