Cumartesi, Ocak 28, 2006

sayıklamalar 3


***bu ne?
***mandalinaaaaaaa...:)

***normal koşullarda kar hakkında bişeyler yazmamı beklerdim...
***normal koşulun ne olduğunu 27 yılda mı anladım yani?
***evet dooru??..normal koşulda ne ki?

***insanlardan uzakken yok gibiyim...
***kitap okurken var gibiyim....
***ikisi bir aradayken ne s.kime yaşadıımı sorarım...

***canım muz istio...
***zaten üşeniorum gidip almaya...
***bide gidince marketteki muzların yeşil yeşil olduunu görünce...ahanda işte tüm küfür belleğimi kusuyorum o an ortalıa....iiçimdeeeeen....

***bu fıstık ezmesi nie her yerde bulunmaz?
***olsada tek tük yane..
***fıstık ezmesi bulmak için bütün semti dolaştıımı daha geçen yaz gibi hatırlıyorum....

***sanırım saçlarımı kestircem...
***bencede...
***sıkıldım...

***kar yaadı ya...
***yahu ne kadar sesizdi bu şehir!!!!!
***hep böle olsa..canımı yese...bende hep kalacak olsam burda...

***günler birbirine girdi...zaman kaydı...
***geçenlerde sabah 9 a kadar çalıştıktan sonra uyuyup, 18:34 de yanma başarısı gösterdim...
***piskaydı zaman...bünye...o vakitte kafaltı yapınca sabahın 4 ünde canın patlıcanlı kebap istio...makarnaya talim tabe.......

***hmfffff...
***yeter...
***çok sayıkladım bugün...

(^)

7 Comments:

Blogger Kara said...

Ye fıstık ezmesini, ye makarnayı, öğrenciler misali.
Bu bir özgürlüktür

Ocak 28, 2006  
Blogger passive said...

sayıklamak da özgürlük müdür karraaa
arkadaşın koptu gidiyo
yardım ett

Ocak 28, 2006  
Blogger Mathy said...

sessizlik güzel şey, öyle sessiz sedasız....

Ocak 29, 2006  
Blogger Kara said...

Hemen izah edeyim çok değerli Passive,
sayıklamak özgürlük sayılmasa da, özgürlüğe bir yelken açmak olabilir. Müstakbel önce ateşlenir, sonra sayıklamaya başlar, sonra da özgür olur...

Ocak 29, 2006  
Blogger Kara said...

düzeltiyorum: "müstakbel" kelimesinden sonra "ölü" kelimesini yazmayı unutmuşum. Bilginize

Ocak 29, 2006  
Blogger uNut said...

ölü değilim...niyetim de yok eğer soracak olunursa...
ama sayıklarım....
sayıklamak özgürlük mü?...
istediğin gibi sayıklayabiliosanöle..kasmadan..içinden geldiigibi...herkesten banane ise eğer!!.....NIhahahahahaahaaaa...

Ocak 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

At Yılında Doğanlar : Yeni oluşumların ve denemelerin zorluğu At yılında doğanları yıldırmasın ! Artık hayatın başka bir periyodu başlamıştır. Eskiden kalma alışkanlıkların terk edilme ve acı veren anıların unutulma zamanıdır. Ekonomik olarak her şey yolundadır. Para sıkıntısı yoktur ama içten gelen bazı yılgınlıklar hayata bakışı küstürmektedir. Yeni bir hayat ve yeni amaçlar denenmelidir. Size üzüntü verenlerin de bu yıl mutluluk içinde olmayacakları bellidir ve affetmeye daha meyilli olmalısınız.
2006 yılı yorumu

Mart 24, 2006  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker