Cuma, Aralık 23, 2005

annatayım bazen...dinle...


***konuşmak ne güzel...
anlaşılmasamda..beni
anlamaya çalışan birisi
varsa gözlerime bakan..
***neden yetmesin...yeter bana...anlatamam herşeyi..anlayamazlarda
zaten...ama annamaya çalışanların olması...hayatımın içinde...güzel...
***az ama öz...çok olmasın...deli gibi histerikli bişekilde konuşmam...
ama konuştuumda...anlamaya çabalıyo ya biişiler...o yeter...yetmelide...
***kelimler...kelimeler...cümleler...seviyorum yazmayı...
***uykudaki kelimelerimin uyanmasının sebebi olan elma meyvesinin
şerefine...
***kelimelerimin sığındığı her göz...bakmak istediimdir... :)
(fotorafı ben çekmedim)

2 Comments:

Blogger Özge Engin Pişkin said...

bu güzel gözlü hatun kim olumm? tanıştırsana bizi..arkadaş olalım..
elif su

Aralık 24, 2005  
Blogger su said...

ne kadar çok anlaşılamıyoruz, anlatamıyoruz, her seferinde çoğaltıyoruz... ben hep varım, küçük çekik capon gözlerim anlamak için bakar sadece...sen hep yazmalıydın daha fazla anlamak ve anlatmak için, sen hep... ol...

Aralık 24, 2005  

Yorum Gönder

<< Home

eXTReMe Tracker